Reklamace se snažíme vyřizovat co nejkratších možných termínech vždy k plné spokojenosti zákazníka.
REKLAMACE A ZÁRUKA
Případné reklamace jsou posuzovány individuálně a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen případné nedostatky a poškození ohlásit prodávajícímu ihned po převzetí zboží. Za poškození způsobená přepravcem e - shop nezodpovídá.
Na celý sortiment elektroniky je poskytována záruka 24 měsíců,v případě použitého zboží záruka 6 až 12 měsíců či jiná uvedená a konkrétního produktu. Do záruční opravy bude přijato pouze kompletní zboží, s průvodní dokumentací. Pokud je to možné, prosíme zákazníky aby zboží zasílali v originálním obalu . Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady .
Záruka na baterii je v případě repasovaného PC / notebooku s původní baterií 1 měsíc.
V případě uvedení v popisu, že zařízení ma novou baterii je tato lhůta 6 měsíců.
Do záruční opravy nebude přijato zboží :
- Poškozeno živly jako je voda, oheň , blesk nebo jiný elektrický výboj a podobně
- Nevyčištěné, nezbavené všech nečistot a hygienicky závadný ( oprávnění odmítnout převzít k reklamaci zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny o opatřeních proti přenosným nemocem . )
- S prošlou záruční lhůtou v den předložení ( doručení ) zboží k reklamaci
- Mechanicky poškozené ( roztržené , poškrábané , propálené atd.).
- Bez doložení původu nákupu
- Poškozený nesprávným použitím v rozporu s návodem k použití nebo běžnými zásadami používání daného zboží
- Poškozené neodborným servisním zásahem
- Poškozený zanedbáním péče o zboží ( údržby zboží )
- Poškozené zapojením do elektrické sítě neodpovídající příslušné normě či " přepólováním " baterií
Na co se záruka nevztahuje + výjimky skupin zboží :
baterie a bateriové články , kde je jako záruční doba udávaná životnost výrobku ( obvykle kratší než zákonná záruka )
spotřební materiál , kde je jako záruční doba udávána trvanlivost výrobku ( doba , do uplynutí níž výrobce zaručuje nezměněné vlastnosti )
poruchy vzniklé běžným opotřebením
poruchy vzniklé nesprávným použitím výrobku
V případě neoprávněné reklamace si prodávající vyhrazuje právo účtovat veškeré přímé náklady spojené s vyřízením této reklamace.
Postup při reklamaci :
1 ) informujte nás o reklamaci e - mailem nebo písemně .
2 ) zboží zabalte do originálního obalu , včetně veškerého příslušenství dodaného se zbožím .Pokud se jedná o zboží, u kterého byl přiložen záruční list výrobce , tak i záruční list výrobce a podrobný popis závady výrobku .
3 ) zboží zašlete jako doporučený balík ( ne na dobírku ! ) Na adresu e - shopu.
4 ) přiložte doklad o zakoupení reklamovaného zboží v našem obchodě , případně reklamační protokol
5 ) Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji , nejpozději však do 30 dnů od jejího přijetí naším e - shopem podle postupu Přelíčení o reklamaci uvedeném níže.
6 ) Po vyřízení reklamace je kupující prodávajícím kontaktován e - mailem , a vyřízenou reklamaci prodávající kupujícímu zašle standardním balíke . Pokud si kupující zásilku s reklamovaným zbožím nepřevezme , s prodávajícím nekomunikuje , případně je na uvedených kontaktech nedostupný , vyhrazuje si prodávající právo reklamaci zrušit as zbožím naložit jak uzná za vhodné .
Jednání o reklamaci
1. O řádně uplatněné reklamaci kupujícího u prodávajícího rozhodne reklamační oddělení ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů . Do této doby se nezapočítává čas potřebný na odborné posouzení poruchy. Reklamační oddělení vede doprovodnou evidenci došlých reklamací .
2. Reklamaci , včetně odstranění poruchy , musí reklamační oddělení vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se s kupujícím nedohodne na delší lhůtě .
3. Pokud jde o poruchu , kterou lze odstranit , má kupující právo, aby byla řádně a včas odstraněna, a reklamační oddělení má povinnost poruchu bez zbytečného odkladu odstranit . Pokud to není vzhledem k povaze poruchy úměrné , může reklamační oddělení k žádosti kupujícího věc vyměnit , nebo týká-li se porucha jen součásti věci , vyměnit součást. Pokud takový postup není možný, může reklamační oddělení poskytnout k žádosti kupujícího přiměřenou slevu nebo má kupující právo od smlouvy odstoupit .
4. Pokud jde o poruchu , kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby mohla být koupena věc řádně užívána jako věc bez vady , má kupující právo, aby mu reklamační oddělení věc vyměnilo , nebo může od smlouvy odstoupit .
5. Táž práva přísluší kupujícímu , jde-li o poruchy odstranitelné , ale kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí poruchy po opravě nebo větší počet vad věc řádně užívat .
6. Pokud jde o jiné poruchy neodstranitelné a nepožaduje-li kupující výměnu věci, má právo na přiměřenou slevu z ceny nebo může od smlouvy odstoupit .
Závěrečná ustanovení reklamací
1. Tyto vyhlášené reklamační podmínky se vztahují na všechny kupní smlouvy uzavřené v našem e - shopu a tvoří jejich přílohu, pokud nejsou přímo v kupní smlouvě dohodnuto jiné individuální reklamační podmínky kupní smlouvy .
2. Příslušná ustanovení občanského zákoníku a zákona o ochraně spotřebitele mají přednost před ustanoveními tohoto reklamačního řádu , pokud jsou s nimi v rozporu .
3. Tyto reklamační podmínky vyhlašuje prodávající ke dni 1.8 . 2014 s tím, že jsou publikované na www.pcoutlet.cz tak , aby každý kupující měl možnost se s jejich obsahem seznámit ještě před uzavřením kupní smlouvy .
Snažíme se být Vám - zákazníkům , pokud možno co nejblíže. Dobře víme z vlastních zkušeností , jak nepříjemné je uplatňovat na nějaké zboží reklamaci . Pokud se jakýkoli problém vyskytne , věřte, že nás to mrzí a uděláme vše pro nápravu k Vaší spokojenosti .
Konkrétní příklad toho jak řešíme reklamace zde: náš přístup k problémům